Maatregelen in verband met het coronavirus COVID-19

Vanaf 2 november 2020 is onze showroom opnieuw gesloten omwille van de coronamaatregelen die ons worden opgelegd door de regering. We staan uiteraard nog steeds voor je klaar online, maar ook voor afhaling en service kan je nog steeds bij ons terecht aan onze vestiging te Aartselaar.

Je kan voortaan terecht ín een aangepaste ruimte net voor de showroom om je online bestelling af te halen of een defect product af te geven voor nazicht en/of reparatie. Het is niet mogelijk om hier bestellingen te plaatsen, adviezen in te winnen, producten om te ruilen of ter plaatse nazicht of herstellingen te laten uitvoeren.


Je draagt te allen tijde een geschikt mondmasker. Indien je niet over een geschikt mondmasker beschikt, kan je ter plaatse herbruikbare mondmaskers aankopen.

Bewaar steeds een minimale afstand van 1,5 meter ten opzichte van andere personen.

Er kunnen maximaal 4 klanten tegelijk de ruimte betreden.

Indien je ter plaatse moet betalen, doe je dit elektronisch en met voorkeur contactloos. Cash geld kan jammer genoeg niet worden aanvaard.



Veelgestelde vragen

Je kan aan de vestiging te Aartselaar nog steeds terecht voor het afhalen van je online bestelling. Het is momenteel niet toegestaan om ter plaatse bestellingen te plaatsen. Let er dus zeker op dat je niets vergeet bij het plaatsen van je online bestelling. Het is ook niet mogelijk om hier ter plekke nog aanpassingen aan te doen.

Indien je een defect product wil binnenbrengen voor nazicht en/of reparatie, kan je dit nog steeds ter plekke doen. Producten worden niet ter plekke getest of gerepareerd. Omruilingen gebeuren uitsluitend per post. Meer informatie daarover kan je hier terugvinden.

Je kan ter plekke enkel elektronisch betalen, liefst contactloos. Betaling met contant geld worden niet aanvaard. Tijdelijk kunnen we ook geen ecocheques aanvaarden en is het niet mogelijk om een krediet te openen.

Aangezien de showroom tijdelijk gesloten is, is het niet mogelijk om ter plekke producten uit te testen.

Indien alle producten in je bestelling voldoende voorraadig zijn in ons magazijn, en je bestelling en betaling op werkdagen (maandag t.e.m. vrijdag) voor 22.00 uur bij ons toekomt, wordt je bestelling dezelfde dag nog aan bpost overhandigd. De levering volgt dan doorgaans de volgende werkdag.

We beperken ons tijdelijk tot contact via Messenger en WhatsApp. Door drukte kunnen de wachttijden echter langer zijn dan je van ons gewend bent. Onze medewerkers doen hun uiterste best om je zo snel mogelijk te beantwoorden en hopen op je begrip voor de langere wachttijden.

Het is momenteel erg druk bij onze klantenservice, hierdoor kan het langer duren dan normaal voor je een antwoord ontvangt. Ook werken er veel medewerkers vanuit huis, waardoor overleg langer kan duren.

Zodra wij jouw pakketje overdragen aan onze verzendpartner, ontvang je de Track & Trace code per e-mail. Helaas verloopt de bezorging anders dan normaal omdat er hygiënemaatregelen genomen moeten worden, dit kan vertraging veroorzaken.

We volgen de richtlijnen van de overheid op. Een groot deel van onze medewerkers werkt daarom van thuis uit. Zendingen vanuit risicogebieden worden enkele dagen in quarantaine geplaatst.

Wij willen de gezondheid van onze medewerkers en onze klanten waarborgen. Omdat wetenschappers hebben ontdekt dat het Coronavirus tot 24 uur kan overleven op karton en tot zeker drie dagen op plastic besmettelijk blijft, plaatsen wij de inkomende zendingen vanuit risicogebieden tijdelijk in quarantaine.

Het is niet meer mogelijk om te kiezen voor een avondlevering. Hou er verder ook rekening mee dat bepaalde afhaalpunten van bpost tijdelijk andere openingsuren kunnen hanteren dan vermeld wordt op onze website, of volledig gesloten kunnen zijn.

Alle prijzen zijn inclusief 21% btw en exclusief eventuele verzendkosten. verzendkosten en rembourskosten.
Overschakelen naar de desktopweergave.